reklama

Předvánoční myšlenky

Hodně dlouho jsem nic nenapsala...Nějak se mi nechtělo, možná to ale bylo tím, že jsem psaní měla až moc spjaté z nemocnicí. Navíc ani nebylo pořádně co psát. Moje dny jsou tak nějak stejné, občas obohacené o nějaký ten rodinný zážitek nebo příhodu se čtyřnohými slečnami. Jenže poslední dny nějak cítím, že bych asi měla nějaká ta písmenka sepsat.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Je prosinec, za okny mráz a sníh. No a v zimě je dost času v teple domova přemýšlet. O tom, co člověk učinil, činí a nebo má v úmyslu učinit. Jedno vím jistě. Nikdy jsem nečinila někomu něco zlého vědomě. A pokud jsem to udělala, bylo to opravdu neúmyslné. Za ty roky co jsem na tomhle světě jsem už něco zažila ( a samozřejmě doufám,že mnoho,mnoho ještě zažiji ) , ale nic nebylo takové, aby mě předělalo na bytost bez citů se zlými lokty. Stále totiž doufám, že svět není jen plný zla a násilí, ale že existují mezi muži džentlmeni a mezi ženami dámy. Že lidské hodnoty nejsou jen o penězích....
Mám od maminky dar, který má doufám spousty z nás. Mám dar naslouchat lidem, být k nim milá a zdvořilá. Ten dar pochází z výchovy mé mamky. Celý život mě učila a stále učí, že mám být ohleduplná a plná dobra, protože co zaseji, to sklidím. Prostě jak já se budu chovat k druhým, tak se oni budou chovat ke mě. Ano, párkrát jsem se spálila, ale neodradilo mě to. Myslím si totiž, že pokud budu dál předávat svůj dar, tak se rozšíří i mezi lidi, kteří někdy byli stejní jako já a prostě se jen po něčem zlém do sebe uzavřeli.
Je jen pár dní do vánoc,lidi nakupují dárky, předhání se v tom, kdo komu co dá, hypermarkety praskají ve švech a dost často, než aby řekli z dovolením, strkají do sebe lokty, hrubě si nadávají...Ale taky je to čas, kdy si mezi sebou lidé přejí krásné svátky a myslí jeden na druhého. Já taky myslím a hlavně vzpomínám. Vzpomínám na všechny lidi, které jsem poznala v dětství či dospělosti, v nemocnici nebo třeba na hokeji. Jestli jsou všichni zdraví a mají se dobře. Spousta lidí se v mém životě ohřála jen na chvíli, ale i tak zůstali v mých vzpomínkách. Tak jako zůstávají vzpomínky na dětství a vánoce. Pamatuji si na ty úžasné chvilky a dere se mi slza do očí. Bylo krásné být dítětem a prožívat vánoce dětskýma očima. A proto bych chtěla všem dětem přát jediné, aby měli stejně krásné vánoce jako já, tak jako ten předvánoční čas. Tak jako Vám všem přeji krásný předvánoční čas, hlavně plný pohody.
Jinak pro Ty, kteří se mnou prožívali mé trápení v nemocnici mám zprávu: Je mi v rámci možností dobře, stále se dávám dohromady, ale už to není tak hrozný. Žiji, raduji se ze života a užívám si každý den plnými doušky...

Zdenka Minaříková

Zdenka Minaříková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Život je boj Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu