reklama

Moje největší potěšení

Moje největší radost jsou momentálně naše psí slečny Nellynka a Terrynka. Jsou malé jako plyšové hračky a chováním zase jako malé děti. Nelly váží jen 90dkg a Terry 125dkg, takže jsou to opravdu oživlí plyšáci... Možná je moje láska k nim bláznovství, ale myslím, že majitelé pejsků či jiné zvěře nás pochopí ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

A tady jsou fotky holek,když objevily na posteli můj župan.

Tento týden v úterý jsme měli celá rodina nahnáno, jako by holky byly opravdu naše děti. Možná jsme blázni, ale myslím, že majitelé pejsků či jiné zvěře nás pochopí. No a proč jsme byli tak vystrašení? Naše psí slečny podstoupily trhání zoubků v narkóze a Terrynce ještě i čistily zoubky ultrazvukem. Nejprve přišel veterinář pro Nellynku. Píchnul jí anestezii a já jí pak v náruči chovala dokud neusnula. Celou dobu, co byla Nelly na sále jsem uklidňovala Terrynku, protože byla chudinka vystresovaná co se to děje. Až když byla Nelly hotová, šla na řadu Terrča. Opět doktor píchnul a ona usínala u mě. Ale protože ona je opravdu naše hysterka, musela dostat ještě i něco na zklidnění, protože i přes narkózu hrozně vyváděla... No nakonec to obě zvládly, byly moc statečné. Nellynce vytrhal doktor rovnou 14 mléčných zoubků, protože jí vůbec nevypadávaly. A Terrynka přišla o 4 mléčné tesáky, které jí zůstaly z "dětství" a o 1 druhý zub. Když se holky probíraly, byly jako opilé a ještě celí zbytek dne byly jak když flámovaly někde v baru celou noc :) Ještě dva dny měly mletou stravu, ale teď už jsou snad úplně v pořádku, soudě podle jejich apetitu a kousání do hraček.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nellynka těsně po probuzení z narkózy.

Terrynka se probouzí z narkózy.

Jsem ráda,že je máme. Jsou to naše antidepresiva ;)

Zdenka Minaříková

Zdenka Minaříková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Život je boj Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu